قوانین

menuordersearch
sarayonline.ir
کد های رهگیری مرسولات
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
دسته بندی کالا ها
(1)
(0)
قوانین

 

 

 

گارانتی
کلیه محصولات فروشگاه سارای دارای گارانتی از زمان صدور فاکتور می‌باشند.


شرایط گارانتی

1. ارائه ی کارت ضمانت محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
2. زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می‌شود.
3. اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل.
4. ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است.
5. از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی‌ آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
6. ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.


مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود!

1. ارائه ی خدمات به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید.
2. در صورت مخدوش بودن شماره ی سریال ضمانت نامه، دستگاه و یا عدم تطابق شماره ها با یکدیگر، محصول از شرایط گارانتی خارج می‌شود.
3. ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و... بنا به تشخیص کارشناسان فروشگاه سارای نمی‌شود.
4. نوسانات برق و آسیب‌های وارده به مدارها در اثر نوسان شامل گارانتی نیست.
5. ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی‌شود.
6. درصورت دستکاری دستگاه توسط اپراتور و سرویس کاران غیرمجاز گارانتی ابطال می‌گردد.
7. استفاده در محیط‌های نامناسب (دمای بسیار بالا یا بسیار پایین، وجود گرد و خاک سبب آسیب به دستگاه خواهد شد). دمای مناسب محیط در اغلب کاتالوگ‌های دستگاه ها ذکر شده است.

رویه‌های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه سارای بوده است و فروشگاه سارای در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه سارای خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر،فرصت تست کالا‌های فروخته شده را 2 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است. جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 2روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 09303151504 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما - در وب سایت - به خدمات پس از فروشاطلاع داده شود. کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایراد‌های اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسانتأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید. برای ارسال کالای دارای ایراد به، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
فروشگاه سارای فروشگاه سارای فروشگاه سارای فروشگاه سارای
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می‌شود، را شامل نمی‌شود.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.


مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌های زیر دقت بفرمایید:

در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 8 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه سارای اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 2 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه سارای اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 09303151504 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه سارای اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش فروشگاه سارای، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه: هزینه‌های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده فروشگاه سارای است.


آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه سارای تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌کند.
آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 1 روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش ارسال شود.
در صورتی که آسیب‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد بهعودت شود.
فروشگاه سارای فروشگاه سارای فروشگاه سارای

انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش فروشگاه سارای اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن09303151504 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت - به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه سارای اطلاع داده شود.

 

 

روش‌های ارسال


در حال حاضر پنج شیوه برای ارسال امکان پذیر است:
   ارسال ر ایگان در شهر تبریز

سفارش هایی که در روز‌های کاری تا ساعت 14 ثبت شوند در همان روز امکان تحویل دارند. همچنین، سفارش هایی که بعد از ساعت 14 ثبت می‌شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل می‌گردند.

توجه: تحویل رایگان فقط شامل سفارش هایی با ارزش بیش از 900 هزار تومان می‌شود.

هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال، از طرف فروشگاه سارای با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) انجام می‌شود.

 


   ارسال توسط پست

 

پست پیشتاز

زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست پیشتاز بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 4 الی 6 روز کاری است.


در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس www.newtracking.post.ir رهگیری کنید.


   ارسال با تیپاکس

برای مشتری های که در ارسال سفارشات عجله دارند ارسال تیپاکس را هم فعال کردیم. زمان تقریبی تحویل تیپاکس بین 2 الی 3 روز هست

 

 

 

 

 

روش‌های پرداخت

 

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همه مشتریان عزیز می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک موجود در سایت و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

توجه داشته باشید که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‌شود. همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

 

راهنمای پرداخت اینترنتی: کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تأیید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

شماره 16 رقمی کارت: این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است.

رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

کد CCV2: این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌های بانکی درج می‌شود و به عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد معمولا روی کارت بانک‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و ... به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی یک عدد 4 رقمی است.                

تاریخ انقضا: تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

خانهآخرین تراکنش هاسبد خرید
روش های ارسال روش های ارسال گارانتی اصالت کالا گارانتی اصالت کالا روش های پرداخت روش های پرداخت تحویل اکسپرستحویل اکسپرسمرجوع کالا مرجوع کالا

فروشگاه سارای
آذربایجان شرقی،شهر تبریز، محله شهرک رازی، بلوار 35 متری رازی، بلوار صادقیه، پلاک 38، فروشگاه سارای
شماره تماس : 09334574798
04134466773

ساعات پاسخگویی : 11صبح تا 17 عصر

ایمیل : info@sarayonline.ir

مجموعه سارای
با اجماع فکری برای آسایش و اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز گرد آمده و همیشه خود را مدیون شما عزیزان می‌داند تمامی محصولات موجود در فروشگاه سارای اورجینال بوده و دارای مجوز بهداشت است.

جستجو
logo-samandehi